Περιμένοντας τον τουρίστα 4

Μακρύς χειμώνας   Το νησί της Κω ζει σε έντονους ρυθμούς επτά μήνες, έναν μήνα προετοιμάζεται και τέσσερις πέφτει σε χειμερία νάρκη. Φέτος οι κινέζικες νυχτερίδες είχαν διαφορετική άποψη και άλλαξαν το χρονοδιάγραμμα που τηρείται αυστηρά εδώ και πολλά χρόνια. Αυτές τις μέρες τρέχουμε με την δουλειά. 1η Ιούλη ξεκινάνε οι πτήσεις από το εξωτερικό …

Περιμένοντας τον τουρίστα 3

Μιλάμε για μπίζνες, όχι αστεία   Η οικονομική κρίση του 2009 δεν έπληξε σε τόσο μεγάλο βαθμό την Κω. Παράλληλο σύμπαν, αποτέλεσμα της τουριστικής βιομηχανίας που κράτησε το οικονομικό επίπεδο του νησιού σε πολύ υψηλά δεδομένα. Κάθε χρόνο όλο και περισσότερες επενδύσεις γίνονταν. Η καπιταλιστική ανάπτυξη του νησιού είναι εντυπωσιακή τα τελευταία χρόνια με θύμα …

Περιμένοντας τον τουρίστα 2

Τι 30, τι 40, τι 50 Φέτος στην δουλειά θα μάθω περισσότερα από ότι έχω μάθει σε ολόκληρη την ζωή μου. Τα περισσότερα που βλέπω έχουν σαν βάση τα παρακάτω λόγια: …Η ισχύς των εργατών πηγάζει από τον έλεγχο που αυτοί δύναται να ασκήσουν την παραγωγή, δηλαδή από μια συγκεκριμένη όψη της κοινωνίας. Η καπιταλιστική …

Περιμένοντας τον τουρίστα 1

Θα πέσει πολύ κλάμα   Με την δουλειά πηγαίνω σε πολλά σπίτια για να διεκπεραιώσω τις υποχρεώσεις μου σαν εργαζόμενος. Πριν λίγες μέρες υπήρξε μια τεράστια αντίφαση σε δυο συνεχόμενες δουλειές. Στην πρώτη επισκέφτηκα μια πολυκατοικία σε μια λαϊκή γειτονιά της Κω. Παλιά ενοικιαζόμενα δωμάτια που φύτρωσαν με ταχύτατους ρυθμούς την δεκαετία του ’80. Πρόχειρες …

Περιμένοντας τον τουρίστα

Καλέ μου συνάδελφε Τρία χρόνια τώρα που δουλεύω στην συγκεκριμένη δουλειά, ο άνθρωπος που βλέπω πιο συχνά στο 24ωρο μου τους μήνες της τουριστικής σεζόν είναι ο συνάδελφος μου σχεδόν εξήντα χρονών από την Αλβανία. Όπως κάθε χρόνο μαζί με την οικογένεια του πηγαίνουν στην Αλβανία και κάθονται στο σπίτι τους εκεί για να ξεκουραστούν. …